zondag 11 mei 2008

Genteleroute tijdelijk onderbroken


Wegenwerken en omleidingen, eigen aan onze vlaamse wegen. Ook de Genteleroute is er niet van gespaard gebleven. De Hooistraat is afgesloten voor alle verkeer. Het is echter nog wel mogelijk s'avonds en in het weekend deze weg te volgen (voorlopig nog). Een alternatief is de Blankenbergse Dijk te volgen tot aan de Copsweg en daar gewoon de route verder te zetten.

Je kan nog wel een omweggetje maken naar het natuurcentrum "Groenwaecke" van Natuurpunt.

3 opmerkingen:

willy de kerpel zei

Volgens het kaartmateriaal dat in mijn bezit is, maakt de Hooistraat geen deel uit van de Genteleroute. Ik geef toe dat ik niet zeker ben dat ik over de meest recente kaart beschik. Ik heb ook alles gecontroleerd via google-maps. Ben ik verkeerd ?

Anoniem zei

Op de laatste kaarten is het traject lichtjes aangepast en komt de Hooistraat voor.
Misschien had u nog een ouder exemplaar.

Anoniem zei

De werken zijn voltooid, er is geen omleiding meer.