vrijdag 18 april 2008

Bedevaartfietsroute (2)

Vervolg Bedevaartfietsroute.
Don't panic, here I am again !

Nu komen de klimpartijen eraan. Ik heb het beeeerekoud...
In Slypskapelle komt een eerste heuvel in zicht, aan het Tyne Cot Cemetery een volgende, ook de weg naar Passendaele- plaats word je niet gespaard, de Keiberg nabij Koekuit en daar - krijg - je - gegarandeerd - warm - van - hoor !
Maar de zon, die het van daarboven allemaal zag gebeuren en toch wat medelijden kreeg met deze arme onderdanen, was ons ter hulp gekomen. Dat werd tijd...
Samen deelden we de laatste kilometers van onze rit tot aan het einde.

Het was een parcours waarin ik àlle seizoenen heb gezien, maar het heeft - behalve mijn pezen en spieren- vooràl mijn geweten versterkt, nu ik door die eerste controlebeurt was geraakt !

Eind goed, al goed.

Zo, en hoe zit het met jou aan de overkant?

:0) Veerle Loriaux

Geen opmerkingen: