donderdag 19 juni 2008

picknicktip

Picknicken is een leuk tijdverdrijf als je met de fiets onderweg bent. Maar als ik wil genieten dan wil ik ook echt genieten. Geen boodschappen voor de picknickmand, geen half uur vroeger opstaan om die picknickmand te maken dus.
Gelukkig ontdekte ik via de website van de westvlaamse Scheldestreek een leuk voorstel. Voor nog geen €10 kan ik een picknickmand bestellen met daarin lekkere hoeveproducten (pistolets, kaas, paté, gedroogde worst, boter, fruitsap, chocolademousse, yoghurt en aardbeien). Het werkt heel simpel. Ten laatste op donderdag bellen naar de VVV (056 45 72 82) en dan afhalen in één van de vier boerderijen.
Op die manier krijgt een dagje uit een leuk extraatje en is het genieten van bij het ontbijt tot aan het avondmaal.
Oh ja, na een fietstocht in de streek is het terras aan het pompgemaal van Bossuit beslist een aanrader.

1 opmerking:

fietsgastvrouw zei

Awel Bart ,
dit vind ik nog eens een goede tip - zal ik eens voorstellen op toerisme Limburg ook se- Groetjes uit Zutendaal - vanwege fietsgastvrouw( wat een woord om uit te spreken se) :-)