zaterdag 11 oktober 2008

Laatste keer Bedevaartroute

Beste natuurvriend,

"meter" zijn van een tocht brengt een maalstroom van herinneringen voort, die me telkens terugvoeren naar mijn allereerste opdracht voor Westtoer:
- de controle van de Bedevaartroute -

Een niet mis te vatten woord van 'dank' sluit ik hierbij in..., ook voor alle blogmeters- en peters met wie het fijn samenwerken is, and last but not least:
het trouwe lezerspubliek, aan wie ik al mijn gepeins, fratsen, opmerkingen en belevenissen onderweg kwijt kan, dank om zoveel geduld !

Ik trek een laatste keer de Bedevaartroute door.
Daarna wacht mij een nieuwe opdracht. Wat het wordt mag voor mij nog een verrassing blijven, terwijl ik voortploeter op Westvlaamse bodem, met een snotneus en gestropte sjaal. Intussen kan ik thuis verder werken aan mijn herbarium: ideaal nu het herfst is !
Elk seizoen geeft zijn geheimen prijs voor wie echt op zoek wil gaan.

Bedankt om uw luister!

Met herfstgroeten,
:0) Veerle Loriaux

Geen opmerkingen: